Tak Patut Betul

GUA SUDAH TIDAK PERCAYA DAN HILANG KEYAKINAN.. PADA ANWAR IBRAHIM.. DAN JUGA SEKUTUNYA.. DI DALAM PAKATAN RAKYAT!  Gua dah tak percaya dan hilang kepercayaan terhadap Anwar Ibrahim.. sebab dia nak turun kan minyak petrol sehingga 1.40 saja seliter! Gua sudah hilang keyakinan pada Lim Guan Eng sebab dia nak hapuskan tol seluruh malaysia yg cukup kapitalis! Gua hilang kepercayaan dan hilang pedoman pada Tok Guru Nik Aziz.. sebab ada ke patut dia nak percumakan semua anak2 malaysia yg belajar.. sampai habis universiti ? Gua juga sudah hilang keyakinan dgn Pakatan Rakyat kerana.. Pakatan Rakyat nak... bagi air percuma pada negeri johor, pahang, n.9, melaka, terengganu, perlis! DARI ITU GUA ISYTIHAR KELUAR DARI PAKATAN RAKYAT! TAK PATUT BAGI RAKYAT SENANG, PATUT BAGI RAKYAT SUSAH! ITU BARU BETUL! UMNO AJAR GUA MACAM TU! TAK PERCAYA? TANYA NAJIB RAZAK! KAH KAH KAH.. Era Pasca Group

Ulasan

  1. betul3x...bila rakyat susah...umpan dgn duit jer...confirm dpt undi. kalu rakyat senang...bg duit pun x jalan...dia tetap pangkah PR...hampeh lahhh

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan Popular