8 Mac 2011

KESIAN!!! AP TEMERLOH DICACI MAKI OLEH PUAK BE END
abu nu'man8 Mac 2011 1 Komentar

Siapa yang teruk dikutuk oleh puak-puak UMNO? Sapa lagi kalu bukan Sdr Saifuddin Abdullah, Ahli Parliemn Temerloh merangkap Timbalan Menteri Pengajian Tinggi... ikutilah luahan puak badut UMNgOk yang tak puas hati dengan beliau.

Sepanjang pilihanraya kecil Kerdau, ramai orang tertanya-tanya di mana ahli Parlimen Temerloh yang merangkap Timbalan Menteri Pengajian Tinggi?

Selain hari penamaan calun yang nilai kempen tidak banyak, Saifuddin tidak kelihatan sangat. Ceramahkah dia? Melawat2 rumah ke rumah ke dia? Hadhir Majlis ke?


Ramai kata tak nampak.


Dan ramai bersungut terhadap Saifuddin apabila melihat pelajar2 Universiti melibatkan diri dalam perarakan hari penamaan calun dengan berarak dan memakai skaf tertulis "Ganti UMNO."


Menjadi-jadi Gamis sejak Saifuddin bela mereka dari tahanan polis di Galas. Gamis kini sampai tuntut kerajaan tukarkan Khaled Nordin dengan Saifuddin.


Saifuddin adalah ahli Parlimen Temerloh dan sepatutnya bersyukur dapat jadi AP dan Timbalan Menteri, kerana dia cuma AJK Bahagian.


Hargailah Bahagian yang sedang bertungkus lumus menghadapai pilihanraya. Jengok dan bantulah! Takkan tak faham. Program Kementerian semua boleh dibatal. PRK mustahak. Kawasan sendiri pulak tu.


Bekas AP macam Siti Zaharah boleh dtaangd an berkampung, takkan AP sedia ada tak boleh?????


Kalau masa PRK di mana ramai orang satu Malaysia ada dan memerhati, dia tak datang tengok pun, macam mana pula masa orang tak nampak? Dia tahu balik kawasan ke tidak?


Kalau dia tidak rapat dihati rakyat, macam mana dia nak jadi "wannable candidate" untuk hadapi Tuan Ibrahim Tuan Man kelak.


Tuan Ibrahim sudah mula kempen halus semasa dan sebelum PRK Kerdau lagi, Itu pun Safuddin nak buat tak tau ke?


Masa PRU dulu, orang tahu dia dah lama tak balik kampung dan tengok orang tua. Katanya sampai 10 tahun. Masa tu baru nak balik dan pura2 balik kampung.


Orang masih ingat Saifuddin ini Anwarista. Adakah dia sedang mengembangkan pengaruh Anwarista di IPTA dan IPTS?


Bahaya dia ni ...

Ayuh le Sdr Saifuddin Abdullah keluar dari sebuah parti yang mangkuk... orang dah tak suke kat hang tue...
In Category :
DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN WANGSA MAJU Blog Rasmi DPPWM Facebook dan Twitter

1 ulasan:

  1. Assalam!Sapudin masa prk kerbau dia ada tapi hangpa tak nampak pasai dia jadi'halimunan' jangan marah kat dia marah la.Cian kat YB tu kana marah.padan muka lu.Kah3.Wassalam!

    BalasPadam

................................................................................................

SEBARANG INFAQ / DERMA BOLEH DISALURKAN KEPADA

AKAUN DEWAN PEMUDA PAS
KAWASAN WANGSA MAJU
No. Account : 564557122098
Bank : Maybank
Branch : Wangsa Maju

................................................................................................

Disclaimer

Disclaimer/ Penafian

The views expressed in the posts and comments of this blog do not necessarily reflect the Dewan Pemuda PAS Kaw. Wangsa Maju (DPPWM). They should be understood as the personal opinions of the author or commenter. Your words are your own, so be nice and helpful if you can.

Tulisan dan komen daripada pembaca terhadap artikel di atas adalah pandangan peribadi dan tidak mewakili pendirian dppwm.blogspot.com. DPPWM tidak bertanggungjawab terhadap sebarang implikasi daripada tulisan dan komen berkenaan.