KESIAN!!! AP TEMERLOH DICACI MAKI OLEH PUAK BE END

Siapa yang teruk dikutuk oleh puak-puak UMNO? Sapa lagi kalu bukan Sdr Saifuddin Abdullah, Ahli Parliemn Temerloh merangkap Timbalan Menteri Pengajian Tinggi... ikutilah luahan puak badut UMNgOk yang tak puas hati dengan beliau.

Sepanjang pilihanraya kecil Kerdau, ramai orang tertanya-tanya di mana ahli Parlimen Temerloh yang merangkap Timbalan Menteri Pengajian Tinggi?

Selain hari penamaan calun yang nilai kempen tidak banyak, Saifuddin tidak kelihatan sangat. Ceramahkah dia? Melawat2 rumah ke rumah ke dia? Hadhir Majlis ke?


Ramai kata tak nampak.


Dan ramai bersungut terhadap Saifuddin apabila melihat pelajar2 Universiti melibatkan diri dalam perarakan hari penamaan calun dengan berarak dan memakai skaf tertulis "Ganti UMNO."


Menjadi-jadi Gamis sejak Saifuddin bela mereka dari tahanan polis di Galas. Gamis kini sampai tuntut kerajaan tukarkan Khaled Nordin dengan Saifuddin.


Saifuddin adalah ahli Parlimen Temerloh dan sepatutnya bersyukur dapat jadi AP dan Timbalan Menteri, kerana dia cuma AJK Bahagian.


Hargailah Bahagian yang sedang bertungkus lumus menghadapai pilihanraya. Jengok dan bantulah! Takkan tak faham. Program Kementerian semua boleh dibatal. PRK mustahak. Kawasan sendiri pulak tu.


Bekas AP macam Siti Zaharah boleh dtaangd an berkampung, takkan AP sedia ada tak boleh?????


Kalau masa PRK di mana ramai orang satu Malaysia ada dan memerhati, dia tak datang tengok pun, macam mana pula masa orang tak nampak? Dia tahu balik kawasan ke tidak?


Kalau dia tidak rapat dihati rakyat, macam mana dia nak jadi "wannable candidate" untuk hadapi Tuan Ibrahim Tuan Man kelak.


Tuan Ibrahim sudah mula kempen halus semasa dan sebelum PRK Kerdau lagi, Itu pun Safuddin nak buat tak tau ke?


Masa PRU dulu, orang tahu dia dah lama tak balik kampung dan tengok orang tua. Katanya sampai 10 tahun. Masa tu baru nak balik dan pura2 balik kampung.


Orang masih ingat Saifuddin ini Anwarista. Adakah dia sedang mengembangkan pengaruh Anwarista di IPTA dan IPTS?


Bahaya dia ni ...

Ayuh le Sdr Saifuddin Abdullah keluar dari sebuah parti yang mangkuk... orang dah tak suke kat hang tue...

Ulasan

  1. Assalam!Sapudin masa prk kerbau dia ada tapi hangpa tak nampak pasai dia jadi'halimunan' jangan marah kat dia marah la.Cian kat YB tu kana marah.padan muka lu.Kah3.Wassalam!

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan Popular