(gambar) UMNO RAJA FITNAH SEDUNIA

bulan-bulan pose pun nak tabur fitnah puak-puak UMNO nie... memang termasuk dalam golongan yang Jibrail doakan kecelakaan dan diaminkan oleh Nabi Muhammad sendiri iaitu golongan UMNO yang apa bila Ramadhan berlalu dosa mereka tak terampun malah menambahkan dosa di dalam bulan Ramadhan.

Klik untuk besokan gambonya....

Ulasan

  1. Semoga Allah S.W.T. memberikan kita kesabaran dalam menghadapi fitnah2 ini. Mereka tidak akan berhenti malah akan ada lagi fitnah mungkin yg lebih besar akan dilakukan oleh puak2 yg telah ditimpakan penyakit oleh Allah di hati-hati mereka.
    Cuma sempena di bulan yg penuh barokah ini kita mohon kehadrat Allah S.W.T. perlindungan dan mohon supaya ditunjukkan kebenaran dan petunjuk untuk menghadapi fitnah2 ini. Marilah juga kita berdoa semoga Allah S.W.T. balikkan segala fitnah yg telah lakukan keatas puak2 yg membuat fitnah ini agar mereka sedar kesilapan dan dosa2 mereka mereka.

    "Wahai orang-orang yang beriman! Jika datang kepada kamu seorang fasik membawa sesuatu berita, maka selidikilah (untuk menentukan) kebenarannya, supaya kamu tidak menimpakan sesuatu kaum dengan perkara yang tidak diingini – dengan sebab kejahilan kamu (mengenainya) – sehingga menjadikan kamu menyesali apa yang kamu telah lakukan". Al-Hujurat; 6

    AMIN YA RABBALALAMIN..

    Setelah 53 tahun ubn memperbodoh2 kan orang melayu dan mereka masih dan sedang melakukannya.. awas bangsa ku supaya kita tidak bersama-sama ubn ke Neraka Jahannam atas dosa2 yg memang menjadi amalan mereka.. NAUZUBILLAH...

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan Popular